>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

تریلر بسته الحاقی الدن رینگ با نام Shadow of the Erdtree

تریلر بسته الحاقی الدن رینگ با نام Shadow of the Erdtree

تریلر بسته الحاقی الدن رینگ با نام Shadow of the Erdtree

مهدی خاتمیان

مهدی خاتمیان

فعال حوزه مدیا| نویسنده

پس از مدت‌ها انتظار و لحظه‌شماری، استودیو فرام سافتور بالاخره تریلر بسته الحاقی بازی الدن رینگ را منتشر کرد که آن را با نام Shadow of the Erdtree می‌شناسیم. این بسته الحاقی محتویات تازه‌ای به همراه دارد و یک محیط جدید را در دسترس گیمرها قرار می‌دهد.

Elden Ring یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. در 25 فوریه 2022 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

Elden Ring در سرزمین های بین، یک قلمرو وسیع و خطرناک است که توسط نیمه خدایان اداره می شود. بازیکن نقش یک Tarnished را بر عهده می گیرد، یک جنگجو که لطف خود را از دست داده است و باید برای بازگرداندن آن و تبدیل شدن به الدن لرد سفری را آغاز کند.

این بازی دارای یک جهان باز و بزرگ است که می توان آزادانه آن را کاوش کرد. بازیکنان می توانند انتخاب کنند که داستان اصلی را دنبال کنند یا در اوقات فراغت خود جهان را کشف کنند. مناطق مختلفی برای کشف وجود دارد که هر کدام چالش ها و پاداش های منحصر به فرد خود را دارند.

Elden Ring یک بازی چالش برانگیز است، اما همچنین بسیار ارزشمند است. بازیکنان باید یاد بگیرند که بر سیستم مبارزه بازی تسلط پیدا کنند و بر دشمنان دشوار غلبه کنند. این بازی همچنین دارای یک سیستم ساخت عمیق است که به بازیکنان اجازه می دهد سلاح ها و زره های خود را بسازند.

Elden Ring به دلیل گرافیک زیبا، گیم پلی چالش برانگیز و داستان عمیقش مورد ستایش قرار گرفته است. این یک موفقیت تجاری بوده و بیش از 12 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

ز زمان عرضه‌ی الدن رینگ، استودیوی سازنده به‌روز‌رسانی‌هایی را منتشر کرده که محتوای جدید و هیجان‌انگیزی را به بازی اضافه کرده است. به‌روزرسانی‌های الدن رینگ ماموریت‌ها را بهینه‌سازی کرده‌اند، NPC‌های جدیدی را برای تعامل با آن‌ها اضافه کرده‌اند و غیره. این به‌روزرسانی‌ها راه زیادی را در تضمین طول عمر بازی انجام داده‌اند، اما بسیاری از بازیکنان قبل از بازگشت به این بازی بزرگ جهان باز، منتظر محتوای جدیدتر و مهم‌تر بوده‌اند. حال طرفدارانی که منتظر اولین و احتمالا آخرین بسته‌ی الحاقی الدن رینگ هستند، می‌توانند روز ۳۱ تیر سال آینده این بسته را تجربه کنند.

تریلر رونمایی جذاب بسته‌ی الحاقی آنچه را که طرفداران می‌توانند از آن انتظار داشته باشند، نشان می‌دهد. تنها در عرض سه دقیقه، تریلر ذکر شده تعداد زیادی از دشمنان جدیدی را که بازیکنان باید با آن‌ها مبارزه کنند با انواع مکان‌های جدید خیره‌کننده به نمایش می‌گذارد. Elden Ring: Shadow of the Erdtree بازیکنان را به سرزمین سایه (Land of Shadow) می‌برد؛ مکانی که توسط درخت ارد پوشیده شده است و با شعله‌ی مسمر (Messmer) به آتش کشیده شده است. گفته می‌شود که در اینجاست که بازیکنان با میکلا (Miquella)، موجودی که در Mohgwyn Palace حضور دارد، روبرو می‌شوند.

در نهایت نسخه‌ی کالکتورز بازی با محوریت Shadow of the Erdtree، در کنار یک کد ووچر برای دریافت بسته‌ی الحاقی شامل یک مجسمه‌ی تقریبا ۴۶ سانتی از شخصیت مسمر (Messmer the Impaler)، آرت‌بوک ۴۰ صفحه‌ای فیزیکی و موسیقی‌های بسته به صورت دیجیتالی خواهد بود که تعداد آن ظاهرا محدود است. همچنین کلاه‌خود شخصیت ذکر شده نیز به عنوان یک آیتم کلکسیونی به صورت جداگانه از فروشگاه باندای نامکو قابل سفارش است.

جمع بندی:

بسته‌ی الحاقی در ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی ها
تبلیغات