>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

اولین تریلر greedfall2 منتشر شد!

اولین تریلر greedfall2 منتشر شد!

اولین تریلر greedfall2 منتشر شد!

مهدی خاتمیان

مهدی خاتمیان

فعال حوزه مدیا| نویسنده

استودیو اسپایدرز با پخش تریلر جدیدی از GreedFall 2: The Dying World تأیید کرد که نسخه Early Access این بازی چه زمانی عرضه می‌شود.

استودیو Spiders در جریان رویداد Nacon Connect اعلام کرد که نسخهEarly Access در تابستان سال بعد روی پی سی عرضه میشود. اما علاوه بر پی سی نسخه کامل بازی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس  در دسترس است .

سه سال پس از وقایع نسخه اول بازیکن‌ها در نقش یک بومی از جزیره Teer Fradee قرار می‌گیرند که به اجبار آواره شده و به سرزمین گاکین منتقل شده است. در جهانی که با جنگ و بیماری مالیکور دست‌وپنجه نرم می‌کند، باید متحد پیدا کنید و از وقوع عواقب فاجعه‌بار جلوگیری کنید. مثل نسخه اول می‌توان روی مبارزات تمرکز کنید، از دیپلماسی بهره بگیرید یا با مخفی‌کاری و فریب‌کاری کار خود را پیش ببرید.

مناطق جدید گریدفال ۲ شامل اولیما، شهر ستارگان Bridge Alliance و یوکسانتیس است که در آن با جناح‌های متفاوتی روبرو خواهید شد. می‌توانید شخصیتی بسازید و با متحدان ارتباط برقرار کنید. به‌علاوه این متحدان می‌توانند به معشوقه یا رقیبان شما تبدیل شوند. همچنین می‌توانید هنگام مبارزه کنترل آن‌ها را در دست بگیرید.

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.