>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

اولین تصاویر خیره کننده از گلادیاتور 2 + [ اطلاعات بیشتر ]

اولین تصاویر خیره کننده از گلادیاتور 2  + [ اطلاعات بیشتر ]

اولین تصاویر خیره کننده از گلادیاتور 2 + [ اطلاعات بیشتر ]

رسول مفاخری

رسول مفاخری

فعال حوزه مدیا | نویسنده

گلادیاتور 2

معرفی :

گلادیاتور ۲ (Gladiator 2) فیلم درام تاریخی حماسی آمریکایی در شرف اکران، به کارگردانی ریدلی اسکات است که دنباله‌ای بر گلادیاتور(۲۰۰۰) به‌شمار می‌رود. این فیلم به‌دست دیوید اسکارپا نوشته شد و پل مسکال ، دنزل واشینگتن ، پدرو پاسکال ، جوزف کوئیف ، فرد هیچینگر ، می قماوی ، کانی نلسن ، و درک جاکوبی در آن بازی می‌کنند. این فیلم به‌وسیلهٔ اسکات فری  پروداکشنز برای پارامونت پیکچرز و یونیورسال پیکچرز تهیه خواهد شد.

گلادیاتور ۲ قرار است در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ در ایالات متحده اکران شود.

اولین تصاویر از گلادیاتور 2 که موردانتظار بود، رسیده است و خیره کننده هستند. تصاویر پل مسکال ستاره فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات که برای نبرد در موقعیت‌های مختلف آماده می‌شود، تکه تکه شده‌اند. یکی از باورنکردنی‌ترین عکس‌ها، مسکال را نشان می‌دهد که پا به پای شخصیت پدرو پاسکال در نبردی تا سرحد مرگ است.

این عکس ها توسط Vanity Fair منتشر شده است و در زیر می توانید عکس های فوری آن را مشاهده کنید. 

مسکال در گلادیاتور 2 نقش لوسیوس را بازی می‌کند. ممکن است او را به‌عنوان پسر کوچکی به یاد بیاورید که وقتی شاهد وقایع مرگ ماکسیموس راسل کرو در وسط کولوسئوم بود، در شوک و هیبت ایستاد. او پسر لوسیلا است که قرار است در قسمت دوم نیز بازگردد و کانی نیلسن دوباره نقش او را بازی کند. در این فیلم دنزل واشنگتن و جوزف کوین نیز بازی می کنند.

فیلم Gladiator II دهه‌ها پس از اولین فیلم اتفاق می‌افتد و لوسیوس توسط مادرش به سواحل شمالی آفریقا فرستاده می‌شود که درست خارج از دسترس امپراتوری روم بود. لوسیوس با همسر و فرزندش در آنجا زندگی می کند و از زندگی آرامی لذت می برد تا اینکه فاتحان رومی آمدند و زندگی او را ریشه کن کردند.

پاسکال نقش مارکوس آکاسیوس، ژنرال رومی را بازی می کند که تلاش ها برای گسترش امپراتوری رم را رهبری می کند. آکاسیوس زیر نظر شخصیت ماکسیموس راسل کرو در فیلم اصلی آموزش دید، اما این شخصیت در فیلم اول ظاهر نشد.

لوسیوس دستگیر شده و به عنوان زندانی به رم فرستاده می شود و هدایت می شود تا در عرصه مبارزه کند. لوسیلا اکنون عاشق آکاسیوس، مردی است که لوسیوس را اسیر کرده است، اما لوسیلا پسر خود را نمی شناسد یا جهنمی را که معشوق جدید پسرش را در آن قرار داده است، درک نمی کند.

در نهایت، لوسیوس و آکاسیوس در کولوسئوم در یک نبرد تا سرحد مرگ، همانطور که در یکی از تصاویر بالا مشاهده می شود، ملاقات می کنند. مسکال گفت: “رم نمایانگر تمام بی توجهی های شخصی است که او در کودکی احساس می کرد. ناگهان او به آن دنیا بازگردانده شد و مستقیماً با همه چیزهایی که فکر می کند از آنها متنفر است و دیگر به آنها وابسته نیست نزدیک است.”

مسکال گفت که گلادیاتور دوم درباره «آنچه که انسان برای زنده ماندن انجام خواهد داد، اما همچنین آنچه انسان برای پیروزی انجام خواهد داد» است.

داستان کامل Vanity Fair اطلاعات و بینش بیشتری در مورد Gladiator 2 ارائه می دهد. این فیلم در تاریخ 22 نوامبر در سینماها اکران می شود.

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.