>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

همه چیز در مورد بازی Fortnite (2017)

همه چیز در مورد بازی Fortnite (2017)

همه چیز در مورد بازی Fortnite (2017)

رسول مفاخری

رسول مفاخری

فعال حوزه مدیا | نویسنده

Fortnite یک بازی ویدیویی بسیار محبوب است که توسط Epic Games توسعه و منتشر شده است.اولین بار در سال 2017 منتشر شد و از آن زمان تاکنون، با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

گیم پلی بتل رویال

این بازی را می توان به عنوان یک بازی سلطنتی جنگ طبقه بندی کرد، جایی که تا 100 بازیکن به جزیره ای رها می شوند تا با آن مبارزه کنند تا زمانی که فقط یک بازیکن یا تیم ایستاده باشد.هدف این است که زنده بمانید و آخرین نفری باشید که در برابر سایر بازیکنان یا گروه ها ایستاده است.

مکانیک ساختمان منحصر به فرد

یکی از ویژگی های بارز فورتنایت، مکانیک ساختمان منحصر به فرد آن است.بازیکنان می توانند منابعی مانند چوب، سنگ و فلز را برای ساختن سازه هایی مانند دیوارها، پله ها و کف جمع آوری کنند.این یک لایه استراتژی اضافی به گیم پلی بازی اضافه می کند و به بازیکنان اجازه می دهد پوشش ایجاد کنند، به مکان های صعب العبور دسترسی داشته باشند یا حتی استحکامات بسازند.

گرافیک پر جنب و جوش

Fortnite دارای گرافیکی پر جنب و جوش و کارتونی است که آن را از نظر بصری برای بازیکنان در تمام سنین جذاب می کند.طیف وسیعی از حالت‌های بازی، از بازی انفرادی گرفته تا حالت‌های دو نفره و گروهی را ارائه می‌دهد.این به بازیکنان اجازه می دهد تا با دوستان خود تیم شوند یا با سایرین در اندازه های مختلف تیمی رقابت کنند.

سازگاری بین پلتفرم ها

یکی از دلایل محبوبیت فورتنایت، سازگاری بین پلتفرم آن است.بازیکنان می توانند از بازی بر روی پلتفرم های مختلف از جمله رایانه شخصی، کنسول ها (پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ) و حتی دستگاه های تلفن همراه (iOS و اندروید) لذت ببرند.این یک تجربه یکپارچه برای بازیکنان در دستگاه‌های مختلف فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون توجه به پلتفرم انتخابی خود، با دوستان خود بازی کنند.

به روز رسانی مستمر و رویدادهای رقابتی Epic Games

تیم توسعه دهنده Fortnite، به طور مداوم بازی را با محتوای جدید به روز می کند.این شامل افزودن سلاح‌های جدید، آیتم‌ها، مکان‌ها و رویدادهای با زمان محدود است.این به روز رسانی ها گیم پلی را برای بازیکنان تازه و هیجان انگیز نگه می دارد.Fortnite همچنین میزبان مسابقات رقابتی با استخرهای جوایز قابل توجه است.این کار بازیکنان و استریمرهای حرفه ای را جذب می کند و ماهیت رقابتی بازی را به نمایش می گذارد و فرصت هایی را برای جامعه فراهم می کند تا در مسابقات پرمخاطب شرکت کنند.

تصاویر:

و در نتیجه

Fortnite به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است که قلب میلیون ها بازیکن در سراسر جهان را تسخیر کرده است.گیم پلی اعتیاد آور، مکانیک های منحصر به فرد ساختمان، گرافیک پر جنب و جوش، و به روز رسانی های مداوم به موفقیت و محبوبیت بی نظیر آن کمک کرده است.

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.