>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

برسی بازی ” Pacific Drive “

برسی بازی ” Pacific Drive “

برسی بازی ” Pacific Drive “

رسول مفاخری

رسول مفاخری

فعال حوزه مدیا | نویسنده

معرفی:

در Pacific Drive با مشکلات زیادی در خودرو مواجه خواهید شد. در واقع، مشکلات ماشین احتمالاً منجر به از بین رفتن  شخصیت شما و بازگشت سریع به لابی خودرو می شود. با این حال، اگر به اندازه کافی مراقب باشید، راه‌هایی برای طولانی‌تر شدن دویدن وجود دارد. در اینجا راهنمای مبتدیان Pacific Drive ما با چندین نکته برای کمک به زنده ماندن در سفرتان آورده شده است.

Pacific Drive

زمانی ک پیاده میشوید مطمئن شوید که حتما ماشین تان پارک شده باشد

همیشه و در هرزمان که پیاده میشوید ماشین تان را پارک کنید
دلیل این همه تاکید این است ک در مسیر بیابان پر از جاده های ناهموار و مسیر های شیب دار است. و پارک نکردن درست آن میتواند باعث  برخورد ماشین شما با هر هیچیزی ک سر راه آن قرار دارد شود.

برای آشکار کردن خطرات احتمالی از آنتن اسکن استفاده کنید

آنتن اسکن را در اوایل کمپین تعمیر می‌کنید. بعداً می‌توانید از طریق Fabrication Station به‌روزرسانی‌های اضافی را برای آن باز کنید. با اسکن یک مقصد، از خطرات خاصی از جمله اثرات آب و هوا، برخوردهای ناهنجار، انواع وسایل نقلیه رها شده و نقاط دیدنی مطلع می شوید. همچنین خواهید دید که چند ساعت طول می‌کشد تا به یک مقصد خاص سفر کنید، که به شما ایده می‌دهد که چه زمانی از روز از آن نقطه عبور خواهید کرد.

جاده‌ها تصادفی نیستند، اما تقریباً همه چیز تصادفی است

Pacific Drive از تولید ترکیبی رویه ای استفاده می کند. عامیانه تر بگم بهتون: جاده‌های هر تقاطع بدون توجه به اینکه چند بار از آن منطقه بازدید می‌کنید یکسان باقی می‌مانند. آنچه تغییر می کند، مکان های نشانه ها، ساختمان ها (به عنوان مثال کابین ها و خانه ها)، ناهنجاری ها، منابع/غارت، و خروجی های احتمالی است. دانستن اینکه کجا باید بروید  سردرگمی را کاهش می دهد، به خصوص اگر بارها به همان مکان ها برمی گردید.

قبل از ساختن یا تعمیر قطعات ماشین ابتدا اسکن کنید

قبل از اینکه شروع به استفاده از وسایل مصرفی کنید، بهتر است اقطعات  آسیب دیده خودرو را اسکن کنید. اسکن به شما این امکان را می دهد که ببینید چه نوع آسیبی متحمل شده است، و چه نوع موردی برای رفع آن مورد نیاز است. اگر راه حلی وجود نداشته باشد، ممکن است به این دلیل باشد که هنوز قفل آن مورد خاص را باز نکرده اید.

همیشه چراغ های جلو، مشعل، لاستیک و سوخت اضافیهمراه داشته باشید

قبل از اینکه به سفر خود در Pacific Drive بروید، ضروری است که به خوبی آماده باشید. مفهوم ساده داشتن یک آیتم یا منبع خاص، در مقابل نداشتن آن، می تواند تفاوت بین اجرای موفق و شکست خورده را بیان کند. توصیه می‌کنیم چراغ‌های جلو و چراغ‌های مشعل اضافی به همراه داشته باشید، در درجه اول به این دلیل که مواردی وجود دارد که شما نیاز به سفر در شب داشته باشید.

داشتن لاستیک زاپاس در صندوق عقب نیز ایده بسیار خوبی است، زیرا لاستیک های اضافه تا حد زیادی بر تحرک خودرو شما تأثیر می گذارد. البته، پر کردن باک بنزین خودرو و همراه داشتن سوخت اضافی نیز بسیار مهم است. در غیر این صورت، اگر مجبور باشید به دنبال وسایل نقلیه رها شده در میان ناکجاآباد باشید، کار سختی خواهد بود.

تنظیمات Loot Highlight و High Visibility Loot را فعال کنید

پیشنهاد می‌کنیم به گزینه‌های Accessibility بروید و تنظیمات Loot Highlight و High Visibility Loot را فعال کنید. این باعث می شود ظروف و اقلام درخشش روشنی داشته باشند که حتی از پشت موانع و داخل ساختمان نیز قابل مشاهده است. اگرچه انجام این کار بازی رو خیلی آسون تر میکنه ولی از لذت بازی چیزی کم نمیشه. به هر حال، اگر برای پاک کردن چیزها به سوی ناشناخته ها قدم می زنید، بهتر است بدانید و ببینید غارت ممکن است کجا باشد.

موجودی خود را مدیریت کنید و همیشه فضای اضافی داشته باشید

ما جزئیات بیشتری را در راهنمای مدیریت موجودی خود قرار داده ایم. کافی است بگوییم، شما باید همیشه فضای کافی در موجودی شخصی شخصیت خود (یعنی کوله پشتی) و موجودی ماشین (یعنی صندوق عقب) داشته باشید. این کار برای اطمینان از این است که همیشه با لوت بیشتری به پایگاه خود باز می گردید. به طور طبیعی، این به معنای ایجاد قفسه‌های اضافی است تا بتوانید تمام آن مواد را ذخیره کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید آیتم‌ها را از تراز عمودی یا افقی و بالعکس بچرخانید، در صورتی که فضای کافی برای قرار گرفتن وجود ندارد.

مواظب ناهنجاری ها باشید

ناگفته نماند که وقتی ناهنجاری های بی شماری را در Pacific Drive می بینید، همیشه باید مراقب باشید. اینها از خطرات ثابت که در واقع تله هستند تا موجوداتی که سعی در تعقیب شما دارند را شامل می شود. رایج ترین کار  آنها این است که همه آنها به ماشین شما آسیب می رسانند و ماشین آسیب دیده بر شانس شما برای زنده ماندن از دویدن شما تأثیر منفی می گذارد. می‌توانید در راهنمای ناهنجاری‌ها و دشمنان ما درباره این موجودات عجیب و غریب بیشتر بدانید.

گاهی اوقات، شاید بهتر باشد قطعات را بازیافت کنید

این را تصور کنید: شما به تازگی از آخرین حرکت خود برگشته اید و وسیله نقلیه شما تقریباً خراب شده است. درست است، شما هنوز چند درب و پنل ماشین وصل دارید، اما همه آنها به شدت آسیب دیده اند. اگر اینطور است، پس احتمالاً ایده خوبی نیست که برای تعمیر این قطعات، اقلام مصرفی درست کنید.

در عوض، توصیه می کنیم از Matter Deconstructor برای تبدیل این مواد به ضایعات و مواد دیگر استفاده کنید. از آنجایی که شما به تازگی آن اشیاء را از بین برده اید، این احتمال وجود دارد که Friendly Dumpster قطعات کاملاً ساخته شده را برای کمک به شما بدهد. اگرچه برخی از قطعات ممکن است دوام 100٪ نداشته باشند، اما این بهتر از هدر دادن چندین کیت آب بندی، کیت برق یا بتونه های تعمیر است.

یا اگر Matter Regenerator را باز کرده اید، می توانید از آن برای تعمیر غیرفعال قطعات استفاده کنید. این فرآیند در حالی اتفاق می‌افتد که شما در یک درایو خارج از خانه هستید.

در صورتی که چیزی را در مغازه گم کردید از وارگاس Auto-Vac استفاده کنید

بله، لحظاتی پیش می‌آید که ممکن است یک مورد را رها کرده باشید یا فراموش کرده باشید که در کجا قرار گرفته است. اینجاست که وارگاس Auto-Vac وارد می‌شود. این دستگاه، که درست در کنار ایستگاه ساخت قرار دارد، در همه موارد از جمله صندوق انتقال قیف می‌شود. این کار تشخیص و برداشتن اشیاء را آسان‌تر می‌کند.

هنگام جمع آوری Arc Energy از Anchors، فرار خود را برنامه ریزی کنید

دو راه برای فرار از اتصالات و بازگشت به پایگاه خود در Pacific Drive وجود دارد:

– در نقشه هایی که برج های Stabilizer وجود دارد، باید همه آنها را فعال کنید.

– در بیشتر مکان‌های دیگر، باید انرژی قوس کافی را از Anchors جمع‌آوری کنید. سپس، باید Gateway را فعال کنید. توجه داشته باشید که دروازه‌ها را فقط در صورتی می‌توان فعال کرد که در فاصله‌ای دور باشید.

هنگامی که یک Gateway راه اندازی و اجرا می شود، محل اتصال بی ثبات خواهد شد. سپس یک هاله تابش‌شده شبیه فورتنایت به تدریج کوچک می‌شود و گیر افتادن در خارج از منطقه امن باعث می‌شود HP شما دائماً تخلیه شود. به این ترتیب، اگر می خواهید با موفقیت فرار کنید، باید دوپا دیگه قرض کنید و با ماشینتان فرار کنید

با توجه به این مفاهیم، شما باید برای فرار خود به درستی برنامه ریزی کنید. مطمئن شوید که تمام مواد مورد نیاز خود را جمع آوری کرده اید و به همان اندازه انرژی قوس را از منطقه به دست آورده اید. سپس، به سمت خروجی Gateway برانید و حداقل فاصله‌ای را که برای فعال کردن موفقیت‌آمیز آن در اختیار دارید، ببینید. هر چه زمانی که خروجی ظاهر شد به خروجی نزدیک‌تر باشید، شانس بیشتری برای فرار بدون مشکل خواهید داشت.

به اجراهای Anchor Energy بروید و آن ارتقاها را بگیرید

فرض کنید توانسته‌اید چندین اجرا موفق داشته باشید که در آن توانسته‌اید با خیال راحت به مرکز فروشگاه خودرو بازگردید. این بدان معناست که شما همچنین انرژی پایدار کافی را از Anchors جمع آوری کرده اید. از منابعی که به دست آورده اید برای انتخاب ارتقاء ایستگاه ساخت استفاده کنید، که به شما امکان می دهد با پیشرفت تدریجی و افزایش سختی همراه باشید. به عنوان مثال، دریافت ارتقاء سوخت، ذخیره سازی اضافی و قطعات بادوام تر، اغلب ایده خوبی است.

توجه داشته باشید که انرژی پایدار، که از لنگرها در منطقه بیرونی می آید، اولین مورد از سه نوع است. سایرین، مانند انرژی ناپایدار و انرژی فاسد، به ترتیب از منطقه میانی و دیپ زون می آیند. ارتقاهایی را که در ادامه به دست خواهید آورد برنامه ریزی کنید تا از منابع خود بیشترین استفاده را ببرید.

در هر صورت، این کار برای راهنمای مبتدیان Pacific Drive و نکات بقای ما انجام می شود. امیدوارم سفر آرام تری پیش رو داشته باشید. ما همچنین شما را تشویق می کنیم که نگاهی به راهنمای ناهنجاری ها و دشمنان خود بیاندازید تا بتوانید برای تهدیدات احتمالی آماده شوید.

Pacific Drive شما را به سفری دلخراش در شمال غربی ایالات متحده می برد، جایی که جنگل های وهم انگیز، مرداب های کثیف و ناهنجاری های مرگبار در انتظار شماست.

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.