>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

همه چیز در مورد بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) (2017)

همه چیز در مورد بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) (2017)

همه چیز در مورد بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) (2017)

رسول مفاخری

رسول مفاخری

فعال حوزه مدیا | نویسنده

PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) که در سال 2017 منتشر شد، دنیای بازی ها را در طوفان فرو برد، ژانر بتل رویال را متحول کرد و طرفداران اختصاصی را به دست آورد.این بازی آنلاین چندنفره که توسط شرکت PUBG ساخته شده است، تجربه ای شدید و آدرنالین را ارائه می دهد که بازیکنان را ساعت ها درگیر نگه می دارد.

بتل رویال

PUBG از فیلم بتل رویال «Battle Royale» و موفقیت بازی‌های مشابهی مانند H1Z1: King of the Kill و DayZ الهام گرفته شده است.مغز متفکر PUBG، برندن گرین (معروف به: PlayerUnknown)، می خواست یک بازی بتل رویال بسازد که تجربه ای واقع گرایانه و همه جانبه را ارائه دهد.و او موفق شد.

در PUBG، بازیکنان بر روی یک نقشه وسیع و باز قرار می‌گیرند که چیزی جز لباس‌هایی در پشت آن‌ها وجود ندارد.هدف ساده است: آخرین نفری باشید که ایستاده است.با پیشرفت مسابقه، یک دایره آبی مرگبار منطقه امن را محصور می کند و بازیکنان را مجبور به درگیری های شدید و تصمیم گیری استراتژیک می کند.

مجموعه گسترده‌ای از سلاح‌ها، زره‌ها و وسایل نقلیه پراکنده در نقشه، که بازیکنان باید برای زنده ماندن خود جمع‌آوری کنند، استراتژی داشته باشند و سازگار شوند.

هیجان بقا

یکی از جنبه هایی که PUBG را از رقبای خود متمایز می کند، مکانیک بازی واقعی آن است.این بازی نیاز به دقت و استراتژی را متعادل می کند و نیاز به رفلکس های سریع و هدف گیری دقیق دارد.چه درگیر شدن در نبردهای نزدیک یا تک تیراندازی از راه دور، هر رویارویی در PUBG به شدت هیجان انگیز است.

تصاویری از بازی:

قدرت کار تیمی

در حالی که PUBG حالت انفرادی را ارائه می دهد، یکی از بزرگترین لذت های بازی در گیم پلی تیمی آن نهفته است.بازیکنان می توانند جوخه های حداکثر چهار نفره تشکیل دهند و با هم کار کنند تا از حریفان خود پیشی بگیرند و از بین ببرند.ارتباط و هماهنگی و همچنین پوشش آتش و احیای هم تیمی های سقوط کرده کلیدی است.هم افزایی موجود در این نبردهای مبتنی بر تیم، لحظات فراموش نشدنی را ایجاد می کند و بازیکنان را برای بیشتر ماندن به عقب می کشاند.

یک تجربه در حال تکامل

موفقیت PUBG را می توان تا حدی به تعهد توسعه دهندگان آن نسبت به بهبود مستمر بازی نسبت داد.به‌روزرسانی‌های منظم، نقشه‌ها، اسلحه‌ها و حالت‌های گیم‌پلی جدید را معرفی می‌کنند و تضمین می‌کنند که تجربه هرگز کهنه نمی‌شود.

PUBG همچنین میزبان رویدادهای رقابتی هیجان انگیز و تورنمنت های esports است، پایگاه بازیکنان رقابتی را جذب می کند و پتانسیل بازی را به عنوان یک ورزش تماشاگر به نمایش می گذارد.

و در نهایت:

PlayerUnknown’s Battlegrounds یک تجربه نبرد بتل رویال شدید و همه جانبه ارائه می دهد که بازیکنان را از ابتدا تا انتها مجذوب خود می کند.PUBG با مکانیک بازی واقعی، نقشه‌های بزرگ و همیشه در حال تکامل، و تاکید بر کار تیمی، طرفداران زیادی پیدا کرده و جایگاه خود را در تاریخ بازی تثبیت کرده است.بنابراین، اگر برای یک چالش هیجان انگیز و لحظات فراموش نشدنی آماده هستید، PUBG را امتحان کنید و برای بقا در دنیایی همیشه در حال تغییر آماده شوید.

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.