>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

زمان انتشار تریلر داستانی از بازی Star Wars Outlaws

زمان انتشار تریلر داستانی از بازی Star Wars Outlaws

زمان انتشار تریلر داستانی از بازی Star Wars Outlaws

رسول مفاخری

رسول مفاخری

فعال حوزه مدیا | نویسنده

Star Wars Outlaws

معرفی بازی :

Star Wars Outlaws” یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویی در دنیای “Star Wars” است که توسط LucasArts توسعه یافته است. این بازی در دنیایی متمرکز بر جنگ ستارگان قرار دارد و داستان آن در مورد یک گروه از جنایتکاران و دزدان فضایی است که در دوران پس از جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد.

بازی “Star Wars Outlaws” از گرافیک بالا و گیم‌پلی متنوعی برخوردار است و به بازیکنان امکان می‌دهد تا در نقش شخصیت‌های مختلفی از جهان “Star Wars” قرار بگیرند و ماجراجویی‌های مختلفی را تجربه کنند. این بازی شامل عناصری از اکشن، تیراندازی و ماجراجویی است که بازیکنان را به دنیای گسترده و هیجان انگیز “Star Wars” می‌کشاند.

اطلاعات بیشتر در مورد “Star Wars Outlaws” ممکن است برای سال‌های اخیر به روز شده باشند، بنابراین بهتر است اطلاعات جدیدتر را از منابع معتبر یا وب‌سایت‌های مربوطه دریافت کنید.

🟢 رسمی : هفته آینده در تاریخ 21 فروردین راس ساعت 19:30 تریلر داستانی از عنوان مورد انتظار Star Wars Outlaws منتشر خواهد شد

🟢 در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Massive Entertainment رآس ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه، ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ به‌وقت ایران تریلر داستانی جدیدی از بازی Star Wars Outlaws را پخش خواهد کرد. مدتی قبل شرکت یوبیسافت از برگزاری رویداد Ubisoft Forward در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۴) خبر داد.

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.