>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

عرضه بازی Star Wars برای کنسول ها و رایانه ها

عرضه بازی Star Wars برای کنسول ها و رایانه ها

عرضه بازی Star Wars برای کنسول ها و رایانه ها

رسول مفاخری

رسول مفاخری

فعال حوزه مدیا | نویسنده

Star Wars 

معرفی :

باشه، خلاصه ای کوتاه درباره سری بازی‌های Star Wars می‌نویسم:

سری بازی‌های Star Wars یکی از مشهورترین و موفق‌ترین مجموعه‌های بازی‌های ویدیویی است. 

این بازی‌ها بر اساس داستان سینمایی Star Wars ساخته شده‌اند و در آن‌ها بازیکن می‌تواند نقش قهرمانان مثل لوک اسکای‌واکر، لیا ارگانا یا دارث ویدر را بازی کند و در نبردهای معروف کهکشانی شرکت کند.

بازی‌های Star Wars به طور کلی در دو سبک اکشن-ماجراجویی و استراتژیک طراحی شده‌اند و با استفاده از مکانیزم‌های معروف بازی‌های نقش‌آفرینی، عناصر داستانی و گرافیک دیدنی، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. محصولات این مجموعه هم‌چنان به طور مرتب در حال انتشار هستند و با جذب نسل‌های جدید بازیکنان، محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند.

نسخه پیشرفته جنگ ستارگان: Bounty Hunter در ماه آگوست برای کنسول های بازی و کامپیوتر عرضه خواهد شد .

توسعه دهنده Aspyr Media و ناشر Lucasfilm Games فاش کرده اند که نسخه ارتقا یافته Star Wars: Bounty Hunter در سال 2002 در ماه آگوست برای پلی استیشن، ایکس باکس، سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. به طور خاص، این بازی در تاریخ 1 آگوست روی پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، سوییچ و رایانه‌های شخصی (از طریق Steam) عرضه می‌شود و تصاویر و کنترل‌های به‌روز شده و پوسته جدیدی را با خود به ارمغان می‌آورد. 

در تریلر رونمایی، به بهبودهای گرافیکی Aspyr در Star Wars: Bounty Hunter نگاهی می اندازیم، اما بازی همچنان جذابیت PlayStation 2 و GameCube 2002 را حفظ کرده است. این انتشار مجدد به دنبال یک نسخه فیزیکی محدود پلی استیشن 4 است که در سال 2019 راه اندازی شد.

تریلر بازی

اگر با Star Wars: Bounty Hunter آشنا نیستید، در طول داستان نقش Jango Fett را بازی می کنید که خود پیش درآمدی برای Star Wars Episode II: Attack of the Clones است.

در بازی اصلی، یک پیام تخم مرغ عید پاک وجود داشت که می‌گفت: «برای بازی در نقش بوبا، همه جوایز را نقد کنید». با این حال، نقد کردن همه جوایز به شما اجازه نمی‌دهد در نقش Boba بازی کنید. برای تحقق وعده اصلی سال 2002، رسانه Aspyr یک پوسته Boba Fett را در Star Wars: Bounty Hunters قرار داده است که می توانید پس از اتمام کمپین بازی از آن استفاده کنید.

Star Wars: Bounty Hunter در تاریخ 1 آگوست در پلی استیشن، ایکس باکس، سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می شود.

منبع  : gameinformer.com

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.