>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

معرفی فیلم ” ارتش مردگان “

معرفی فیلم ” ارتش مردگان “

معرفی فیلم ” ارتش مردگان “

رسول مفاخری

رسول مفاخری

فعال حوزه مدیا | نویسنده


ارتش مردگان

داستان فیلم:

داستان فیلم Army of the Dead از این قرار است که بعد از حمله زامبی‌ها به لاس وگاس و شیوع این ویروس، گروهی مزدور از طرف مردی به نام تاناکا برای یک سرقت بزرگ دور هم جمع می‌شوند. آنها ماموریت دارند تا به لاس وگاس، این منطقه قرنطینه شده و پر از زامبی بروند و از گاو صندوق یک کازینو، مبلغ زیادی را بدزدند. آیا آنها موفق خواهند شد یا گرفتار دندان‌های بی‌رحم زامبی‌ها می‌شوند؟

معرفی:

فیلم های زامبی برای دهه ها جزء اصلی ژانر ترسناک بوده اند. با این حال، هر چند وقت یک بار، فیلمی از راه می رسد که نحوه درک ما از مردگان را دوباره تعریف می کند. وارد Army of the Dead شوید، یک فیلم مهیج و اکشن دزدی زامبی به کارگردانی زک اسنایدر.

تنظیم صحنه

Army of the Dead در دنیایی پسا آخرالزمانی می گذرد که در آن لاس وگاس توسط انبوهی از زامبی های گوشت خوار تسخیر شده است. این شهر توسط دولت محصور شده است و کسانی که از شیوع اولیه جان سالم به در برده اند در داخل آن گیر افتاده اند. فیلم درباره گروهی از مزدوران – به رهبری اسکات وارد (با بازی دیو باتیستا) – است که استخدام می‌شوند تا به منطقه قرنطینه نفوذ کنند و میلیون‌ها دلار را از خزانه‌ای واقع در زیر شهر قبل از اینکه توسط یک حمله هسته‌ای نابود شود، پس بگیرند.

ترکیبی منحصر به فرد از ژانرها

چیزی که Army of the Dead را از دیگر فیلم های زامبی متمایز می کند ترکیب ژانرهای آن است. در حالی که این فیلم اساساً یک فیلم ترسناک است، اما عناصری از ژانرهای دزدی و اکشن را نیز در خود جای داده است که نتیجه آن یک تجربه بسیار سرگرم کننده و سریع است. ترکیبی از سکانس‌های اکشن شدید و تهدید بی‌پایان مردگان، فضایی پرتنش و هیجان‌انگیز را در سراسر فیلم ایجاد می‌کند.

بازیگران ستاره ای

گروه بازیگران Army of the Dead مملو از بازیگران با استعدادی است که شخصیت های خود را زنده می کنند. دیو باتیستا، که برای نقش درکس در فرنچایز نگهبانان کهکشان شناخته می شود، بار دیگر ثابت کرد که می تواند هم در صحنه های اکشن و هم در صحنه های احساسی برتر باشد. بازی او در نقش اسکات وارد، یک رهبر سرسخت و مشکل، به فیلم عمق و پیچیدگی می بخشد.

بازیگران مکمل شامل الا پورنل، آنا د لا رگوئرا، عمری هاردویک و تیگ نوتارو هستند که بازی‌های خوبی ارائه می‌کنند و به کیفیت کلی فیلم کمک می‌کنند. نقش تیگ نوتارو به ویژه جالب است، زیرا او پس از فیلمبرداری فیلم جایگزین کمدین کریس دیلیا شد و پیشرفت‌های فناوری دیجیتال و تطبیق‌پذیری آن را در فرآیند ساخت فیلم به نمایش گذاشت.

طراحی بصری و صوتی منحصر به فرد

همانطور که از یک فیلم زک اسنایدر انتظار می رفت، Army of the Dead یک جشن بصری است. از مناظر رو به زوال لاس وگاس گرفته تا زامبی های وحشتناک، هر فریم به دقت ساخته شده است. استفاده از جلوه‌های کاربردی فیلم، همراه با جلوه‌های بصری درجه یک، دنیایی ترسناک و واقعی را خلق می‌کند.

طراحی صدا به همان اندازه چشمگیر است، با صدای تپش قلب که تنش و ترس را تقویت می کند. جلوه‌های صوتی و صدای فراگیر به فضای کلی فیلم می‌افزاید و باعث می‌شود مخاطب احساس کند درست در میانه‌ی اکشن قرار دارد.

و در نتیجه:

Army of the Dead جان تازه ای به ژانر زامبی می بخشد و تجربه ای تازه و هیجان انگیز را برای علاقه مندان به ترس و اکشن ارائه می دهد. با ترکیب منحصربه‌فرد ژانرها، اجراهای برجسته، صحنه‌های بصری خیره‌کننده، و سکانس‌های اکشن شدید، تماشای آن برای هر کسی که به دنبال یک تجربه سینمایی هیجان‌انگیز و پر از آدرنالین است، ضروری است.

پس تقویم های خود را برای 21 می 2021 علامت گذاری کنید و آماده باشید تا به اسکات وارد و تیمش بپیوندید زیرا با مردگان روبرو می شوند و برای انجام غیرممکن ها تلاش می کنند. Army of the Dead مطمئناً تأثیری ماندگار بر جای می گذارد و به ما یادآوری می کند که چرا فیلم های زامبی همچنان تماشاگران را در سراسر جهان مجذوب خود می کنند.

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی ها
تبلیغات