>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

نقد و بررسی Final Fantasy 7 Rebirth

نقد و بررسی Final Fantasy 7 Rebirth

نقد و بررسی Final Fantasy 7 Rebirth

مهدی خاتمیان

مهدی خاتمیان

فعال حوزه مدیا| نویسنده

اگر Final Fantasy 7 Remake به میدگار مقیاس و توجهی را که شایسته آن بود داد، Final Fantasy 7 Rebirth یک گام فراتر می‌رود تا حس رها کردن شهر دیستوپیایی را برای هواپیماهای باز The Planet به تصویر بکشد و افزایش دهد. رویکرد توسعه‌دهنده اسکوئر انیکس به طراحی منطقه باز، داستان‌های پس‌زمینه، تنوع جستجو، و جلوه‌های بصری فوق‌العاده را در یک ماجراجویی با دوستان عزیز که توسط هوس سرگردانی خالص هدایت می‌شوند، ادغام می‌کند. کلید بسیاری از بازی‌های فاینال فانتزی عالی، شرکتی است که شما در اختیار دارید، و Rebirth با قرار دادن مهمانی شما در سرلوحه تفکرات خود، همان‌طور که بر پایه‌های نسخه قبلی خود استوار می‌شود، لحظه خروج از بازی اصلی را ارتقا می‌بخشد.

Legacy همچنان بر سه گانه بازسازی سایه افکنده است. اگر به ماجراجویی اصلی 1997 فکر می کنید، اکنون در حال بازی در بخش میانی آن هستیم – لحظات بسیار ارزشمندی از تاریخ RPG را در هم می گذرانیم. فرمت تبدیل یک بازی به سه بازی، چالش‌های روایی زیادی را در اینجا به وجود می‌آورد که در جایگاه سوم قرار می‌گیریم، و هر داستان دوست‌داشتنی از بازبینی سود نمی‌برد. با این وجود، Final Fantasy 7 Rebirth تا حد زیادی بر دست اندازهای جاده غلبه می‌کند و اطمینان می‌دهد که سفر با جذابیت عجیب و غریب نسخه اصلی همراه با بزرگ‌تر و بهتر شدن هدایت می‌شود.

همچنین بخوانید:

هنگامی که اسکوئر انیکس برای اولین بار بازی Final Fantasy 7 Remake را معرفی کرد، این کار را با یک هشدار انجام داد: “احتمالاً اتحاد مجدد ممکن است باعث شادی شود، ممکن است ترس را به همراه داشته باشد، اما بیایید هر آنچه را که به ارمغان می آورد را بپذیریم.” بیایید آنچه را که به ارمغان می آورد را در آغوش بگیریم.” توسعه دهنده توانست همه این احساسات را در طول RPG 2020 خود مهندسی کند، و تمرکز و عمق بیشتری را به Midgar قبل از ارائه یک پایان کاملاً جدید ارائه دهد – همه اینها به Final Fantasy 7 Rebirth اجازه دور شدن از بازی را می دهد. داستان اصلی: بازسازی ممکن است با منظره آشنای قطاری که به سمت شهری دیستوپیایی حرکت می کند آغاز شده باشد، اما تولد دوباره با آزادی خارج شدن از ریل آغاز می شود.

دو مدخل اول در این سه گانه در تلاش برای مدرن کردن وفادارانه مطالب منبع به بهترین نسخه از خود یکسان هستند، اگرچه در اینجا یک روایت جانبی اضافی انتخاب می شود که همچنان که در جاده ای پیموده شده قدم می گذاریم مکث ایجاد می کند.

یکی از برندگان رویکرد Final Fantasy 7 Rebirth برای ارتقای منبع منبع، فلاش بک به Nibelheim است. در ماجراجویی اولیه سال 1997، این مکان یک منطقه کلیدی، هرچند کم جمعیت بود – نمادی نیز بود، با Square Enix که آن را برای همه چیز از یک انیمه 2005 تا اسپین آف اکشن RPG Crisis Core بازگرداند. برای تولد دوباره، بزرگتر از همیشه است. کشتن زمان با سرگردانی در شهر فراتر از دیدار مجدد با مادر کلود یا نواختن پیانوی تیفا گسترش یافته است، زیرا شخصیت‌هایی که در پس‌زمینه نسخه اصلی پنهان شده‌اند اکنون برای ایفای نقش بزرگ‌تری در داستان شهر خود به میدان می‌آیند. Cloud و Sephiroth همچنین در نوعی انیمیشن کوتاه و صداپیشگی که 27 سال پیش امکان‌پذیر نبود، بهتر درک می‌شوند – رفتار اولیه و بی‌دقت و گرم آن‌ها باعث ایجاد حس تداوم ترس آهسته‌سوزی می‌شود که نتیجه داستان را بهتر می‌کند. این یک دیدار دوباره شاد نیست. این داستان این است که چگونه یک قهرمان مشهور راه خود را گم کرده است. همه از دیدن بازگشت دکمه های Remake در کات سین های دراماتیک خوشحال نخواهند شد، هرچند که در کل یک اتفاق کوچک است.

عناصر تاریخی که در Final Fantasy 7 Rebirth بهتر حفظ می‌شوند، از راه نیبلهایم در یافتن راهی برای بزرگ‌تر شدن و حفظ روح و روح اصلی پیروی می‌کنند. کاستا دل سول مانند بهشتی عجیب و غریب است که از بیماری های زیاد سیاره بی خبر است. نعلبکی طلا از پیشنهادات مینی بازی FF7 استفاده می کند و آن را گسترش می دهد تا اطمینان حاصل کند که احساس می کنید جعبه اسباب بازی در یک خزانه گسترش یافته است. Cosmo Canyon همان جهش مدرن Nibelheim را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که هر یک از ضربان احساسی Red 13 سخت تر از قبل فرود می آید. صحنه‌ای برای اردوگاه Rebirth یا لحظات جدی، هر محلی موفق می‌شود زیرا آنچه را که بازیگران محبوب RPG در لحظه از سر می‌گذرانند، ارتقا می‌دهد.

یکی از راه‌های تفرقه‌انگیز Final Fantasy 7 Remake که به میراث اصلی نزدیک شد، افزودن عناصر داستانی جدید بود، راهی برای ایجاد شک و تردید در مورد اینکه در نهایت مسیر پیش رو به کجا می‌رود. Remake شاهد بود که موجوداتی که سرنوشت را در دست دارند – در این مورد خط داستانی اصلی – مغلوب شدند، در حالی که Final Fantasy 7 Rebirth به بررسی پیامدهای این تصمیم می‌پردازد. شخصیتی که زمانی اعلام کرد که مرده است، قهرمانان ناپدید می شوند و دیگر قهرمانان از تماس های نزدیک که قبلاً انجام داده بودند، جان سالم به در نمی برند. تولد دوباره این پیامدها را مستقل از لحظات داستانی مانند فلاش بک Nibelheim در بیشتر قسمت‌ها دارد، اگرچه تقاطع عجیبی رخ می‌دهد که منجر به لایه‌های اضافی می‌شود که همه را خوشحال نمی‌کند. Rebirth سوالات زیادی می‌پرسد که ما باید در انتظار قسمت 3 در مورد آنها فکر کنیم، اگرچه افرادی که گنجاندن خود در Remake را پیچیده می‌دانند بعید است که آهنگ خود را در اینجا تغییر دهند.

درست همانطور که فلاش بک اصلی Nibelheim برای RPG کلاسیک 27 سال پیش انجام داد، بازکننده Final Fantasy 7 Rebirth آهنگ را برای آنچه در آینده خواهد آمد تعیین می کند. توهمات و ظلم سفیروث خطر آسیب رساندن به دیگران را دارد، بنابراین ما به سراسر جهان سفر می کنیم تا نقشه او را کشف کنیم تا بتوانیم جلوی او را بگیریم. با این حال، ماجراجویی در اینجا بزرگ‌تر از همیشه است، زیرا تمام ایستگاه‌های گودال مانند کوستا دل کول و مناطق اختیاری مانند گونگاگا در مسیر رسیدن به پایتخت فراموش شده در کنار شهرهای اصلی به چیزی تازه و در عین حال آشنا تبدیل شده‌اند.

هر منطقه ای که با آن روبرو می شوید با تاریخچه برای کشف و مشاغل عجیب و غریب می درخشد تا سفر شما را غنی تر کند تا داستان اصلی را تا پایان آن ببینید. Chadley، چالش‌دهنده و صنعت‌گر Materia بازگشته است تا شما را به دنبال دسته‌هایی از شیطان‌های کمیاب بفرستد که تحت شرایط خاصی نیاز به ضرب و شتم دارند. چشمه‌های حیات که به شما اطلاعات بیشتری در مورد منطقه می‌دهند و مسیر حرکت‌های پیشرفت را ارائه می‌دهند. و برج‌های سبک یوبی‌سافت شما را به سمت جایی هدایت می‌کنند که همه آن‌ها را می‌توانید پیدا کنید. سپس Chocobos وجود دارد، که در هر منطقه متفاوت است، زیرا هر کدام دارای توانایی هستند که به شما کمک می کند تا از زمین عبور کنید تا به این چیزها برسید. این به هر منطقه یک هویت محیطی تازه ارائه می دهد که حس شما را برای ناوبری به چالش می کشد.

Final Fantasy 7 Rebirth در میان اوج‌های فراوان، سری محبوب RPG در بهترین حالت خود است. شیمی بین شخصیت‌ها همچنان به درخشش ادامه می‌دهد، پیشرفت‌ها در محتوای جانبی تضمین می‌کنند که لحظه‌ی خروج از فیلم اصلی ارزش آن را دارد، و مبارزه همچنان قانع‌کننده‌ترین ترکیب اسکوئر انیکس از اکشن مدرن و میراث نبرد زمان فعال است.

تبدیل بخش میانی Final Fantasy 7 اصلی به یک بازی کامل می‌تواند این احساس را ایجاد کند که پیشرفت بزرگی در روایت صورت نگرفته است و عناصر روایی جدید، گاه به همان اندازه که در Final Fantasy 7 Remake پیچیده بودند، ایجاد می‌کند. با این حال، دیدن ساخت دنباله‌ای مستقیم از اسکوئر انیکس بسیار نادر است و باید در اینجا با یک عمل دوم حساب کرد که به طور معناداری گذشته را بهبود می‌بخشد و مسیری را برای یک عمل نهایی ترسیم می‌کند که نوید چرخش‌ها و چرخش‌های زیادی را می‌دهد. چگونه Final Fantasy را مدرن کنیم، سوالی است که Square Enix مدت‌ها در مورد آن فکر می‌کند، و پاسخ آن را می‌توان در خود Rebirth یافت.

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.