>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

همه چیز در مورد Star Wars Outlaws

همه چیز در مورد Star Wars Outlaws

همه چیز در مورد Star Wars Outlaws

رسول مفاخری

رسول مفاخری

فعال حوزه مدیا | نویسنده

از Star Wars Outlaws چه میدانیم؟

Star Wars Outlaws یک بازی ماجراجویی جدید از Ubisoft است که در کهکشانی بسیار دور اتفاق می افتد. به عنوان “اولین” بازی جهان باز جنگ ستارگان، در این بازی جدید و زیبا برای سال 2024 چیزهای زیادی برای هیجان زده شدن وجود دارد. قرار است ما را به عنوان یک شخصیت شرور حرفه ای “کی وس” به The Outer Rim ببرد، زیر و بم کهکشان را کشف خواهید کرد. با همراهی دوست دوست‌داشتنی‌تان، نیکس، در کنارتان، برای به دست آوردن آزادی و شروع زندگی‌تان در یک داستان اصلی بین یک امپراتوری و بازگشت جدی(Return of the Jedi) شروع می‌کنید.

در ادامه این داستان خواهیم داشت:

با پیوستن به مجموعه هیجان‌انگیز بازی‌های جنگ ستارگان، که شامل بازی‌هایی مانند Star Wars Eclipse نیز می‌شود، به نظر می‌رسد که Star Wars Outlaws یک ماجراجویی بزرگ را در سال آینده برای ما خواهد داشت،این بازی در لیست بازی هایی که برای سال 2024 منتشر خواهند شد وجود دارد و ما منتظر اخبار بیشتر هستیم. و به‌روزرسانی‌های مربوط به این بازی در آینده توسط یوبی سافت منتشر خواهد شد

شخصیت های جنگ ستارگان "کی وس" از "هان سولو" الهام گرفته شده است

توسعه‌دهنده Star Wars Outlaws هنگام طراحی شخصیت اصلی داستان KayVess از بسیاری از افراد شرور مختلف الهام گرفت – از جمله Han Solo، Indiana Jones، Jack Sparrow و غیره.

جولیان گریتی، مدیر خلاق Star Wars Outlaws در مصاحبه‌ای که در آخرین شماره مجله Edge یافت شد، در مورد برخی از تأثیراتی که تیم سازنده در هنگام ساختن شخصیت اصلی بازی آینده، کی وس (Kay Vess) از آن‌ها استفاده کردند، صحبت کرد: «وقتی به یک شرور فکر می‌کنید ذهن شما به سمت هان سولو، ایندیانا جونز، جیمز باند و کاپیتان جک اسپارو می رود.

Gerighty ادامه می دهد: “این فوق العاده خودخواهانه بود.” “این فانتزی بود که در سه گانه اصلی [جنگ ستارگان] بیشتر با آن ارتباط برقرار کردم – در کودکی، خیلی خیلی بیشتر از بقیه طرفداران هان سولو و چوباکا بودم.”

نقش اصلی Star Wars Outlaws اندازه هر سیاره را نشان می دهد

مدیر خلاق Star Wars Outlaws فاش کرده است که هر یک از سیارات درون بازی چقدر بزرگ خواهند بود.

جولیان گریتی، مدیر خلاق Outlaws در مصاحبه با آخرین شماره مجله Edge درباره اندازه سیارات مختلف آن اظهار نظر کرد. Gerighty به عنوان مثال گفت: “این یک تشبیه “تمثیل گونه” است، اما اندازه یک سیاره ممکن است تقریباً [معادل] دو منطقه از Assassin’s Creed Odyssey باشد.”

گریتی تصریح کرد: “این می تواند دو تا سه منطقه باشد.!”

 

عنوان پیشرفته
استرس بگیرید!با توجه به متن بالا

احتمالا بازی بشدت حجیم خواهد بود😂😂

منبع:gamesradar.com
مترجم متن: محسن شاهبیک
مقالات دیگر:
دیدگاه ها: