>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

5 بازی به game pass افزوده می شود.

5 بازی به game pass افزوده می شود.

5 بازی به game pass افزوده می شود.

5 بازی به game pass افزوده می شود.

سرویس محبوب مایکروسافت، game pass لیستی از بازی ها را منتشر کرد که در نیمه اول ماه سپتامبر به این سرویس افزوده خواهند شد و علاقه مندان به گیم می توانند پس از تاریخ اعلام شده از این بازی ها استفاده کرده و لذت ببرند.

لیست منتشر شده نشان دهنده هوش و ذکاوت مدیران اجرایی مایکروسافت است. تفاوت بازی ها در ژانرِ خود، تنوع ایجاد کرده و انواع گیمرها با انواع سلایق را به خود جذب می کند. در ادامه لیست منتشر شده و تاریخ انتشار هر بازی را می خوانید:

1.star Trucker

تاریخ انتشار: 3 سپتامبر(13 شهریور) 

پلتفرم ها: xbox series x/s ، pc

برنامه نویس و توسعه دهنده: Monster and Monster

ناشر: Raw Fury

توضیحات: این بازی در ژانر شبیه سازی است و شما را به راننده ماشین سنگین تبدیل می کند. تفاوت بزرگی که این بازی با شبیه سازی های دیگر دارد، فضای تقریبا تخیلی بازی است و البته تمامی جزئیات رعایت شده است. شما در بزرگراه می توانید با مشکلاتی از جمله پنچر شدن لاستیک و منفجر شدن رادیاتور دست و پنجه نرم کنید. در این بازی، زندگی واقعی یک راننده را تجربه می کنید.

2.Age of Mithology:Retold

تاریخ انتشار: 4 سپتامبر(14 شهریور)

پلتفرم ها: pc، xbox series s/x، GeForce Now

برنامه نویس ها و توسعه دهندگان: CaptureAge، FORGOTTEN EMPIRES، WORLD’S EDGE، Virtous، Tantalus Media

ناشر: Xbox Game Studios

توضیحات کوتاه: اگر به دنبال یک بازی استراتژی همه چیز تمام و فوق العاده جذاب می گردید مطمئنا حالا آن را یافته اید. این یک بازی جذاب در زمینه استراتژی است و تمامی جزئیات، دقیق به کار گرفته شده اند. در این بازی شما باید بتوانید با ابزار ها و خدایان خود تمدنی جهانی و قدرتمند بسازید و در جنگ ها و مبارزات، سرفراز از میدان جنگ خارج شوید. نسبت به بازی های قبل از سری بازی های Age of Mythology دو تمدن اضافه تر، گیم پلی پویاتر، موجودات و هیولاهای افسانه ای بیشتر، خدایان قدرتمند تر و بیشتر، نبردهای سخت تر و جذاب تر، حالت های بیشتر برای بازی، گرافیک بهتر و بهبود یافته و همچنین صداگذاری با موسییقی متن بهتر را داراست که نشان می دهد می شود یک بازی عالی را نیز ارتقا داد. به سراغ این بازی بروید، همه چیز در اینجا بهترین است.

3. Expeditions: A MudRunner Game

تاریخ انتشار: 5 سپتامبر(15 شهریور)

پلتفرم ها: pc، ps4، ps5، xbox one، xbox series s/x، GeForce Now، Nintendo Switch

برنامه نویس: Saber Interactive

ناشر: Focus Home Interactive

توضیحات: می توان گفت حرفه ای ترین بازی شبیه سازی شده ماشین های نیمه سنگین، سنگین و آفرود، همین بازی است. این بازی جزو معدود بازی های شبیه سازی است که پس از مدت طولانی نیز خسته کننده نمی شود. به شکلی تمام حرفه ای باید از سختی ها و مشکلات مسیرهای صعب العبور بگذرید و به ماموریت ها، ماجراجویی ها و تفکرات خود جامه عمل بپوشانید. قابلیت های فوق العاده ای که گاها خود ماشین های آفرود هم در دسترس ندارند را گیمر در این بازی تجربه می کند. این یک تجربه تمام عیار و هیجان انگیز در کوه و کمر با آفرود دلخواهتان است. به سادگی از این هیجان و آدرنالین عبور نکنید.

4. Riders Republic

تاریخ انتشار: 11سپتامبر(21 شهریور)

پلتفرم ها: ps4، ps5، pc، xbox one، xbox series s/x، GeForce Now، Amazon Luna، Google Stadia

ناشر و برنامه نویس: Ubisoft

توضیحات: وقتی صحبت از تنوع در لیست منتشر شده مایکروسافت می کنیم دقیقا روی صحبت مان به سمت این بازی است. یک بازی ماجراجویی ورزشی که چند رشته ورزشی را در بر گرفته و گام به گام شما را پیش می برد. در دنیای ورزشی Riders Republic با دوچرخه سواری شروع می کنید و سپس ورزش هایی مثل اسکیت و چتر بازی نیز برای شما قابل نمایش است. این بازی نقطه ضعف بزرگی ندارد و یک جشن بصری در کنار رقابت های هیجان انگیز به گیمرها وعده می کند. شخصی سازی ابزار ها و حتی خود شخصیت در بازی وجود دارد و شما می توانید منحصر به فرد باشید. این بازی نامزد چند جایزه جهانی شده است و یک تجربه لذت بخش را به گیم بازان ارائه می کند.

5. Train SIM World 5

تاریخ انتشار: 17 سپتامبر(27 شهریور)

پلتفرم ها: ps4، ps5، pc، xbox one، xbox series s/x

ناشر و برنامه نویس: Dovetail Games

توضیحات: یک بازی شبیه سازی دیگر در game pass که البته نسبت به دیگر شبیه سازی ها متفاوت است. فصل پنجم از سری بازی های Train Sim World که تجربه رانندگی قطار را به گیم بازان می دهند. ایستگاه های متعددی در مسیر شما قرار دارند که ممکن است در هر کدام توقف کنید و ممکن است سفرتان بین شهری باشد و تنها در ایستگاه مبدا و مقصد متوقف شوید. مهم ترین نقطه قوت این بازی تعداد ایستگاه های قابل قبول و چشم انداز فوق زیبای هر ایستگاه و شهر می باشد. یک جشن بصری؛ چرا که هم در شهر های سردسیر و هم در شهر های گرمسیر چه از نوع بیابانی و چه از نوع سرسبز، شما حضور پیدا می کنید و این حُسن خستگی را از چشمان شما به عنوان گیمر و راننده خارج می کند. تجربه لذت بخشی خواهد بود…

6 بازی نیز از لیست بازی های game pass حذف خواهند شد که نام آنها در لیست ذیل قابل مشاهده است:

1.Ashes of Singularity:Escalation

2. FIFA23

3. Payday3

4. Slime Rancher2

5. SpiderHeck

6. You suck at Parking

 

 

این 5 بازی فوق العاده که در نیمه اول سپتامبر به game pass اضافه خواهند شد، هرکدام طرفداران خاص خودشان را پیدا خواهند کرد؛ اما چیزی که مشخص است، لیست این ماه بدون بازی های باگ دار منتشر شده و لیست فوق العاده ای است و این نشان دهنده پیشرفت مایکروسافت در زمینه انتخاب بازی ها است. 5 بازی هیجان انگیز در ژانر های مختلف…

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی ها
تبلیغات