>
cropped-لوگو-سایت.png

09366270082
09105826349

تماس باما

noghte.studio2023@gmail.com

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

“Dark Souls 2 نقش مهمی در شکل‌گیری Elden Ring داشته است.”

“Dark Souls 2 نقش مهمی در شکل‌گیری Elden Ring داشته است.”

“Dark Souls 2 نقش مهمی در شکل‌گیری Elden Ring داشته است.”

مهدی خاتمیان

مهدی خاتمیان

فعال حوزه مدیا| نویسنده

کارگردان Elden Ring بر این باور است که Dark Souls 2 در نهایت به مجموعه کلی کمک کرد، تا حدی به این دلیل که کارگردانان متفاوتی داشت.

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و مدیر استودیو FromSoftware در مصاحبه ای جدید با IGN به Dark Souls 2 نگاهی انداخته است. نظرات در مورد Dark Souls 2 بسیار متفاوت است، بسته به اینکه از چه کسی بپرسید – برخی آن را بدترین بازی Dark Souls تا به امروز می دانند.

دیگران آن را به عنوان black sheep این فرنچایز، با گیم پلی باز و کاوش های بازیکن محور آن ستایش می کنند.

«در رابطه با دارک سولز 2، من واقعاً شخصاً فکر می‌کنم که این پروژه واقعاً عالی برای ما بود، و فکر می‌کنم بدون آن، ما بسیاری از ارتباطات و ایده‌های زیادی را نداشتیم میازاکی گفت بقیه سریال. کارگردان همچنین با اعتقاد IGN موافق بود که Dark Souls 2 بازی Dark Souls است که بیشترین شباهت را به Elden Ring دارد.

Dark Souls 2 همچنین تنها زمانی است که میازاکی شخصاً کارگردانی بازی در سری SoulsBorne را بر عهده نداشته است. این افتخار نصیب توموهیرو شیبویا و یوی تانیمورا شد که کارگردانی بازی را بر عهده داشتند و میازاکی نقش نظارتی بیشتری را بر عهده گرفت. تانیمورا به کارگردانی Elden Ring و کمک به ساخت Armored Core 6: Fires of Rubicon ادامه داد، در حالی که Shibuya از FromSoftware جدا شد تا سری‌های Earth Defense Force را رهبری کند.

همچنین بخوانید:

میازاکی معتقد است Dark Souls 2 با داشتن کارگردانان مختلف در نهایت به بازی کمک کرده است. “ما توانستیم انگیزه متفاوتی داشته باشیم و آن ایده های متفاوت  و ارتباطات متفاوتی را ایجاد کنیم که در غیر این صورت ممکن بود نداشتیم. واقعاً هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم چگونه و آیا این سریال بدون دارک سولز 2 به راه خود ادامه می داد یا نه.” کارگردان Elden Ring گفت:

“من فکر می کنم به احتمال زیاد ما شاهد آینده کارگردانان جدید خواهیم بود. و فکر می کنم اگر این کار را انجام دهیم، مایلم از آن نقش نظارتی فاصله بگیرم و به آنها هدایت کامل و کنترل کامل روی آن پروژه ها بدهم. فکر می کنم واقعاً میازاکی همچنین افزود: این بهترین و ساده‌ترین راه برای شکوفایی آنها در آن محیط و با آن پروژه‌های جدید است.

با توجه به اینکه Armored Core 6 توسط Masaru Yamamura کارگردانی شد، که در واقع توسعه را از میازاکی در اوایل تحویل گرفت، به نظر می‌رسد که سرپرست استودیوی FromSoftware به تدریج با اجازه دادن به دیگران راحت‌تر می‌شود. احتمالاً یامامورا قبلاً در کنار میازاکی به عنوان سازنده اصلی گیم پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice کار کرده است.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree نقشه جدیدی به نام Land of Shadow را به ارمغان می آورد و ممکن است بزرگتر از نقشه قابل توجه Limgrave در بازی پایه باشد.

مقالات دیگر:
دیدگاه ها:

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.